Veebibännerid, mis töötavad

Et veebireklaam töötaks, paistaks silma ning ei koormaks veebilehtesid, peaks see olema lihtne ning toetama ettevõtte imagot. Kõige paremini töötavadki bännerid, milles on kasutatud vähe värve, lühikesi, ent sisukaid tekste ning selget CTA’d (call to action).

Lisaks disanile mängib olulist rolli ka sisu ning formaat. Aina enam kasutatakse mobiili ning selle tõttu on tõusnud ka skaleeruvate bännerite populaarsus. Skaleeruv (ka responsive) bänner on html bänner, mis kohandub vastavalt seadme suurusele.

Lisaks on olulisel kohal ka suunatud bännerid. Bännerreklaami tuleb suunata sihtrühmale, kellel tõesti võiks Sinu ettevõtte toote või teenuse vastu huvi olla. Ei ole ju mõtet näidata üürikuulutisi inimesele, kes soovib hoopis osta uut korterit. Turundajad peavad tundma klienti ning suunama neile vaid seda sisu, millest nad huvitatud võiksid olla.

Hea viis enda bännerreklaami näidata on Google Display Network’i displeireklaamid) või Facebook’i Ads’i kaudu. Google’i plussiks võib pidada asjaolu, et rekaami on võimalik suunata märksõnade ja fraaside järgi, mida kasutaja otsib. Näiteks kui kasutaja trükib Google’i otsingusse fraasi “autoremont Tartus”, siis on võimalik talle näidata ka vastava sisuga bännerit. Sellisel viisil on bännerreklaam efektiivne.

Facebook’i plussiks võib pidada asjaolu, et üldiselt on kliki hind soodsam ning võimaldab jõuda suurema hulga rahvani väiksema hinna eest.

Kui soovid, et Su kampaania töötaks, siis tuleb luua lihtne ning selge visuaal, mis toetab brändi nägu. Sisu peab olema suunatud kindlale sihtrühmale ning sõnum peab olema selgesti arusaadav.

Meie saame Sind aidata visuaalse poolega. Kui soovid luua veebikampaaniat, mis näeks ilus välja ning mis on kasutajale arusaadav, siis täida meie tellimusvorm siit.

Kommentaarid puuduvad

Kommenteeri