• 2018. aasta disaintrendid

    Kuigi aasta 2018 on kestnud juba pisut üle 2 kuu, pole üldsegi mitte hilja viia end kurssi selle aasta disainitrendidega. Bännerikampaania loomisel soovitame meiegi neist eeskuju võtta, kuna trendide hulka kuuluvad näiteks silmapaistvad värvikombinatsioonid ja julged tekstid. Kirkad värvid ja duotone Tõepoolest on hetkel disainimaailmas......

  • Bänneripimedus – kas kliendid tegelikult ka eiravad reklaame?

    Bänneripimedus ehk Banner blindness – veebilehe külastajaid iseloomustav käitumine, kui lehel viibimise ajal aina enam ignoreeritakse seal olevaid reklaambännereid, neid märgatakse harvem ja neile klikatakse üha vähem. Järjest enam väidetakse, et kasutajad kalduvad ignoreerima kõike klassikalisi bännereid ja reklaame. Samuti neid kodulehe elemente, mis reklaamidele......

Miniwal Instagramis

2018. aasta disaintrendid

2018. aasta disaintrendid

Kuigi aasta 2018 on kestnud juba pisut üle 2 kuu, pole üldsegi mitte hilja viia end kurssi selle aasta disainitrendidega. Bännerikampaania loomisel soovitame meiegi neist eeskuju võtta,
kuna trendide hulka kuuluvad näiteks silmapaistvad värvikombinatsioonid ja julged tekstid.

Kirkad värvid ja duotone

Tõepoolest on hetkel disainimaailmas lemmikuteks kujunenud kirkad värvid- need mõjuvad mänguliselt ja mõistagi ka tähelepannu köitvalt. Ilusat tooni valides ei peaks piirduma kõigest pealkirja värvilisusega, vaid eksperimenteerida võiks hoopis tausta ja fotoga. Miks mitte töödelda foto kunstiliselt duotoonseks? Tõsi, pildil olev toode või teenus ei näeks realistlik välja, kuid säärane vemp annaks bännerile emotsiooni juurde. Lisaks aitab see eristuda konkureerivatest ettevõtetest, kes end klassikalisemate bänneritega reklaamivad.

Pixelo Designer’s Website

 

Spotify

Julged fondid

Jätkuvalt on moes suured ja julged fondid. Kui senini eelistati pealkirjana pigem sans-serif fonte, siis nüüd on oodata seriifkirja tagasitulekut. Palju eelistatakse teisigi dekoratiivsemaid ja käsitsi tehtud fonte, et rohkem kontrasti tekitada.

Krzysztof Iwanski

Personaalsed illustratisoonid

Huvitavaid pindasid tekitatakse ka minimalistlike kuid detailsete mustritega. Kuigi pildipanga fotode kasutamine on kiirem ja soodsam kui oma fotode või illustratsioonide kasutamine, soovitame tarbijale meeldejäävuse mõttes need investeeringud siiski ette võtta. Tarbijal on reklaamil toimuvaga lihtsam suhestuda kui see loomulik välja näeb. Soov kasutada päris fotosid (olgu selleks siis reaalne toode või kliendid) kasvas kõvasti 2017. aastal ja kasvab ka sel aastal. Illustratsioonid ja animatsioonid tekitavad tunde, et firma on oma reklaami nimel kõvasti pingutanud ning et nad pingutavad samuti ka kliendi heaolu nimel.

Andrew Groves

 

Toma Gogoladze

 

Kui püüda 2018. aasta disaintrendid märskõnadega kokku võtta, kõlaks see umbes nii: ere, mänguline, julge, loominguline ja personaalne. Trendidega ei pea kaasas käima ning kindlasti ei vaju unustuste hõlma klassikalised ja turvalisemad lahendused, kuid pisut vunki lisamine mõjub kliendilegi värskendavalt. Meie Miniwalis anname endast parima, et Teie visuaalisoovidele vastu tulla ja huvitavaid lahendusi pakkuda.

Kommentaarid puuduvad

Kommenteeri